пʼятниця, 26 січня 2018 р.

Вибачення перед дитиною

   Я вважаю, що обов'язково слід вибачатись перед дитиною., якщо вам здається що ви помилились. Таким чином ви спускаєтесь в реальність з небес богів до звичайної людини, яка може помилятись і вибачається. Так дитина буде любити і шанувати вас за те ким ви є і що робите для неї, а не підкорятись богу, тримаючи свої справжні почуття і думки про вас при собі. більше того слід заохочувати дитину до аналізу ситуації і щоб вона могла сказати що ваше покарання несправедливе і обгрунтувала чому. 
   Тобто найважливішим критерієм тут має бути справедливість, чесність. І якщо ви порушили цей принцип то маєте як мінімум вибачитись перед дитиною. Вважаю що так її повага і віра в те, що ви її поважаєте лише зросте. Не кажучи вже про довіру і вміння аналізувати вчинки людей. 
   Отака коротка фігня малята. Може це звучить не переконливо але моя мета не переконувати а ділитись власними здобутками. І чи візьмете ви їх чи ні - мені все одно. Головне щоб я зробив все що від мене залежить.

Немає коментарів:

Дописати коментар